2

بازیگرانی که ازدواج مجدد داشتند

  • کد خبر : 23518
  • 29 تیر 1400 - 11:59
بازیگرانی که ازدواج مجدد داشتند

ازدواج مجدد بازیگران و خواننده های ایرانی ازدواج دوباره یکی از اتفاقاتی است که ممکن است در زندگی بسیاری از اشخاص رخ دهد و این ماجرا در میان هنرمندان هم بسیار دیده میشود. از میان بازیگران سرشناس ایرانی چند نفر از آنها ازدواج مجدد را تجربه کردند و اگر مشتاقید که درباب ازدواج مجدد هنرمندان بیشتر بدانید ادامه این […]

ازدواج مجدد بازیگران و خواننده های ایرانی

ازدواج دوباره یکی از اتفاقاتی است که ممکن است در زندگی بسیاری از اشخاص رخ دهد و این ماجرا در میان هنرمندان هم بسیار دیده میشود.

از میان بازیگران سرشناس ایرانی چند نفر از آنها ازدواج مجدد را تجربه کردند و اگر مشتاقید که درباب ازدواج مجدد هنرمندان بیشتر بدانید ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر رویش را از دست ندهید.

این بازیگران مشهور ازدواج مجدد داشتند

بدون قضاوت و هرگونه سوء نظر در این مطلب به معرفی بازیگران و چهره هایی که ازدواج مجدد داشته اند می پردازیم.

ازدواج مجدد مهدی کوشکی

مهدی کوشکی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یکی از چهره هایی است که تجربه ازدواج مجدد را داشته است.

۲۲ اسفندماه سال ۹۸ بود که خبر ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر منتشر شد. اطلاع از اینکه ریحانه پارسا همسر سوم مهدی کوشکی است و این زوج اختلاف سنی حدود ۱۷ سال با یکدیگر دارند با حواشی زیادی در میان مردم همراه بود.

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

مهدی کوشکی در اولین تجربه زندگی مشترک با خانمی به نام مینا شمس ازدواج کرد. اما این زندگی چند سالی بیشتر دوام نداشت. اما پسرش آرسام حاصل این ازدواج است. صحرا فتحی بازیگر و کارگردان کشورمان همسر دوم مهدی کوشکی است.

ازدواج مجدد مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندانی است که ازدواج مجدد داشته است. هفتم تیرماه سال ۹۸ بود که مهنوش صادقی بازیگر جوان کشورمان با انتشار پستی خبر از ازدواجش با مهدی هاشمی داد. اگرچه این خبر توسط گلاب آدینه و دخترش نورا تکذیب شد. اما مهدی هاشمی با انتشار ویدئویی خبر ازدواج مجدد را تایید کرد.

مهدی هاشمی و مهوش صادقی

مهدی هاشمی سال ۵۹ زندگی مشترکش را با گلاب آدینه بازیگر سینما و تلویزیون آغاز کرد. به گفته خود آقای بازیگر چند سالی است که این زوج جدا از هم زندگی میکردند.

ازدواج مجدد فریبرز عرب نیا

فریبرز عرب نیا بازیگر سینما و تلویزیون یکی دیگز از چهره هایی است که دو بار ازدواج کرده است.زنده یاد عسل بدیعی همسر دوم فریبرز عرب نیا بود و این زوج پسرش به نام جانیار دارند.

فریبرز عرب نیا و عسل بدیعی

آتنه فقیه نصیری بازیگر کشورمان همسر اول فریبرز عرب نیا بود که زندگی مشترکشان چند سال بیشتر دوام نداشت.

بیشتر بخوانید
2 بازیگر زن معروفی که عروس یک خانواده شدن

ازدواج مجدد امین حیایی

امین حیایی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون یکی دیگر از چهره هایی است که تجربه ازدواج مجدد را دارد. نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون همسر دوم امین حیایی است و این زوج چندین سال است که در کنار هم زندگی میکنند.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی بود و حاصل زندگی مشترک این زوج یک پسر به نام دارا است که در زمینه بازیگری فعالیت میکند.

ازدواج مجدد سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون یکی دیگر از هنرمندانی است که تجربه ازدواج مجدد را دارد.

سارا خوئینی ها

چنگیز وثوقی بازیگر قدیمی کشورمان همسر اول سارا خوئینی ها است. این بانوی بازیگر از این ازدواج یک دختر به نام غنچه دارد. یوسف مرادیان همسر دوم خانم بازیگر است و شایان دومین فرزند سارا خوئینی ها از ازدواج دوم او است.

ازدواج مجدد بهاره رهنما

از میان چهره هایی سینمایی که ازدواج مجدد را تجربه کردند بهاره رهنما یکی از پرسروصداترین آنها بود. چهارم شهریور ماه سال ۹۶ وقتی عکس هایی از مراسم ازدواج مجدد بهاره رهنما با مالک یک برند آرایش در فضای مجازی منتشر شد و عده زیادی گمان کردند که ماجرا حقیقت ندارد. اما با تایید بهاره رهنما همه چیز شکل جدی تری به خود گرفت. امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایش همسر دوم بهاره رهنما است.

بهاره رهنما و همسر

پیمان قاسمخانی نویسنده و کارگردان کشورمان همسر سابق بهاره رهنما است که حاصل زندگی مشترک این دو هنرمند دختری به نام پریا است که در اتریش مشغول تحصیل در رشته موسیقی است.

ازدواج مجدد هومن سیدی

هومن سیدی یکی دیگر از بازیگران کشورمان است که تن به ازدواج مجدد داد. آبان ماه سال ۹۶ بود که هومن سیدی با انتشار عکسی از همسر و دخترش همه را غافلگیر کرد و خبر ازدواج مجددش را اینگونه اعلام کرد. نیل دختر هومن سیدی است که به تازگی یکساله شده است.

همسر و دختر هومن سیدی

هومن سیدی و همسر اولش آزاده صمدی سال ۸۵ با هم ازدواج کردند و سال ۹۲ از یکدیگر جدا شدند.

ازدواج مجدد آزاده نامداری

یکی دیگر از چهره های کشورمان که ازدواج مجدد را تجربه کرد آزاده نامداری مجری و بازیگر کشورمان است. ازدواج آزاده نامداری با فرزاد حسنی و جدایی او یکی از جنجالی ترین ماجراهای مربوط به خانم مجری بود که با ازدواج مجدد تقریبا خاتمه یافت. آزاده نامداری برای دومین بار با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی از چهره های مطرح کشور ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک دختر به نام گندم است.

آزاده نامداری و همسر

آزاده نامداری سال ۹۲ با فرزاد حسنی ازدواج کرد و با حواشی و جنجال های فراوان مردادماه سال ۹۳ خبر جدایی آنها به صورت رسمی اعلام شد.

بیشتر بخوانید
ابراز احساسات میترا رفیع به مردی جوان؛ این آقا کیست؟

ازدواج مجدد رامبد جوان

رامبد جوان مجری، کارگردان و بازیگر کشورمان سه بار سر سفره عقد نشست و تجربه های متعددی را در زندگی مشترک دارد. رامبد جوان سال ۹۴ با حضور در برنامه تلویزیونی نامی از نگار جواهریان برد و این خبر به منزله تایید ازدواج مجدد این زوج سینمایی بود. نگار جواهریان و رامبد جوان سال ۹۵ زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

رامبد جوان و نگار جواهریان

سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بود که سال ۸۷ زندگی مشترکش را با رامبد جوان آغاز کرد. اما زندگی آنها چندان دوامی نداشت و سال ۹۳ خبر جدایی این زوج سینمایی رسانه ای شد.

ازدواج مجدد آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان یکی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان است که بعد از سالها زندگی مشترک از محمدرضا شرفی نیا جدا شد و با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. محمد کریمی هراتی از دوستان قدیم خانم بازیگر در دانشگاه بود که بعد از سالها دوری و فوت همسر آقای کریمی هراتی و جدایی آزیتا حاجیان این زوج با هم ازدواج کردند.

آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا

آزیتا حاجیان زندگی مشترک با محمدرضا شریفی نیا را از سال ۵۸ آغاز کرد و حاصل این زندگی دو دختر به نام مهراوه و ملیکا شریفی نیا است. اما این ازدواج به جدایی ختم شد.

ازدواج مجدد امین زندگانی

یکی دیگر از چهره های سینمایی که تن به ازدواج مجدد داد امین زندگانی بود. امین زندگانی در ازدواج دومش به سراغ الیکا عبدالرزاقی بازیگر کشورمان رفت. این زوج زندگی عاشقانه ای را در اسفندماه سال ۹۲ آغاز کردند.

امین زندگانی و همسر

مینا لاکانی بازیگر کشورمان که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده همسر سابق امین زندگانی بود.

ازدواج مجدد آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر کشورمان یکی از چهره های دنیای هنر است که تجربه دو بار زندگی مشترک را دارد. آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی بازیگر، مجری و خواننده کشورمان است که زندگی مشترکش را سال ۹۵ آغاز کرد.

آناهیتا درگاهی و همسرش

همسر سابق آناهیتا درگاهی محمد پروین پسر علی پروین از اسطوره های فوتبال کشورمان بود که تنها یکسال دوام آورد و ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر با حواشی زیادی همراه بود.

بیشتر بخوانید
تبریک کارگردان مشهور به قهرمانی زهرا شیدایی

ازدواج مجدد رویا تیموریان

رویا تیموریان یکی از دیگر بازیگران کشورمان است که تجربه ازدواج مجدد را در زندگی شخصی اش دارد. رویا تیموریان تجربه یک زندگی مشترک ناموفق که به جدایی منجر شد را دارد . دنیا و درنا مدنی دختران رویا تیموریان حاصل ازدواج اول خانم بازیگر هستند.

رویا تیموریان و مسعود رایگان

رویا تیموریان در سال ۸۲ زندگی مشترکی را با مسعود رایگان بازیگر کشورمان آغاز کرد. این زوج زندگی عاشقانه و آرامی را در کنار هم دارند.

ازدواج مجدد خواننده های ایرانی

ازدواج مجدد مانی رهنما

از میان خواننده های کشورمان مانی رهنما یکی از چهره هایی است که تن به ازدواج مجدد داد. مانی رهنما پس از جدایی از همسر اولش با صبا راد مجری تلویزیون و گوینده رادیو ازدواج کرد.

مانی رهنما و صبا راد

مانی رهنما که از ازدواج اولش یک پسر به نام پارسا دارد خبر ازدواجش با صبا راد را در اردیبهشت ماه سال ۹۶ با انتشار یک پست در اینستاگرامش تایید کرد.

ازدواج مجدد بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز تجربه ازدواج مجدد را دارد. بنیامین بهادری سال ۹۴ با شایلی محمودی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو پسر به نام بن سان و شایلین است.

نسیم حشمتی همسر اول بنیامین بهادری بود که سال ۸۹ زندگی مشترک با بنیامین را آغاز کرد. اما متاسفانه در یک تصادف در سال ۹۲ از دنیا رفت.

ازدواج مجدد بابک جهانبخش

بابک جهانبخش یکی از دیگر از چهرههای دنیای موسیقی است که تن به ازدواج مجدد داد. بابک جهانبخش با پریا پرتوی فرد خرداد سال ۹۶ ازدواج کرد و با انتشار عکسی از همسرش درباره علت جدایی از همسر سابقش توضیح داد.

بابک جهانبخش و همسر

مروارید شهریاری همسر اول بابک جهانبخش بود که این دو در سال ۸۸ با هم آشنا شدند. ازدواج کردند و حاصل این ازدواج یک پسر به نام آرتا است.


رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=23518

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها