داغ‌ترین‌ها

استفاده عجیب و خنده دار از بدن هادی چوپان + عکس جایگزین خوشمزه پیاز در قیمه و غذاهای دیگر روش لاغری موضعی با آر اف و نبایدهای آن تغییر چهره علی شادمان ۹ سال بعد از سریال کیمیا پیام ناراحت کننده نسرین مقانلو برای پسرش طرز تهیه کروسان خونگی خوشمزه بدون فر پگاه اهنگرانی مادر شد + اولین عکس فرزندش بهترین طعم دهنده چای واسه مهمونی ها و مراسم صحنه خاص عروسی سارا بهرامی در سریال بازنده مراقب عوارض جدی و خطرناک دارچین باشید دورهمی شبنم قربانی با بازیگران طوبی عباس نیلفروشان چند فرزند دارد و همسرش کیست؟ چرا استفاده از شامپو بدون سولفات توصیه میشه؟ از سارا نیکای جدید پایتخت ۷ رونمایی شد + عکس آموزش خامه کشی کیک اسفنجی به روشی راحت اشاره غیرمنتظره نفیسه روشن به اسم یک آقا عوارض سس مایونز و حقیقتی که ازش خبر نداریم واکنش پدر و مادر نفس بازغی به موفقیت جدیدش طرز تهیه کلوچه فومن خانگی با دستور اصلی جذابیت فرامرز قریبیان در ۸۲ سالگی؛ خاص یعنی این

5

تولد چهره های مشهور ایرانی در ۵ تیر

  • کد خبر : 20188
  • 05 تیر 1400 - 13:13
تولد چهره های مشهور ایرانی در ۵ تیر

هنرمندان مشهور ایرانی که متولد ۵ تیر هستند روزها به سرعت در حال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم اولین ماه تابستان تمام می شود. پنج روز از آغاز تابستان دومین فصل سال گذشت و امروز ۵ تیر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیا است که ما در این […]

هنرمندان مشهور ایرانی که متولد ۵ تیر هستند

روزها به سرعت در حال سپری شدن هستند و تا چشم برهم بزنیم اولین ماه تابستان تمام می شود. پنج روز از آغاز تابستان دومین فصل سال گذشت و امروز ۵ تیر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب به چهره های مشهور ایرانی متولد ۵ اشاره میکنیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد ۵ تیر هستند ادامه این مطلب از چهره های رویش را از دست ندهید.

مجید قناد

مجید قناد تهیه کننده، کارگردان و مجری سرشناس برنامه های کودک ۵ تیر ۱۳۳۳ در خرمشهر متولد شد.

مجید قناد

مجید قناد تحصیلاتش را در زمینه کارگردانی و بازیگری گذراند. این هنرمند فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۵۵ وارد تلویزیون شد.

مجید قناد عمو قناد معروف برنامه فیتیله است که سالهای متمادی با برنامه های کودک و نوجوان روی آنتن تلویزیون رفت.

رویش مدیا

بیشتر بخوانید
بازیگرانی که امسال بچه دار شدند + عکس
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=20188

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها