داغ‌ترین‌ها

عکس بامزه المیرا شریفی مقدم در روز اول مدرسه پست قبل ازدواجی کیوان ساکت اف برای شیدا خلیق تجمع آب در بدن نشانه چه مشکلی است؟ رویا نونهالی و همسرش جایی مشترک با ظریف و همسرش ادویه غذاهای گوشتی رستوران های لاکچری عشق مشترک محراب قاسم خانی و شقایق دهقان بعد جراحی و کشیدن دندان غذا و خوردنی چی بخورم؟ عکس زیرخاکی مسعود پزشکیان قبل ازدواج رفع شوری خیارشور با ترفند ساندویچی ها مازیار لرستانی با تیپ دامادی ظاهر شد ترفندی جالب برای تیره و سیاه شدن قورمه سبزی این بار قولنج گردن را بدون شکستن درمان کنید خانم زیبایی که برای رضا شفیعی جم دردسر شد افشاگری بهنوش بختیاری درباره یک آرایشگاه معروف علت مهم درد دور ناف و درمانش دعوای قلعه نویی و خداداد بالا گرفت؛ امیر به سیم آخر زد فیلم رها شهاب حسینی، کار جدید آقای سوپر استار دلیل و درمان حمله پانیک در خواب توهین زشت به قیافه دختر رتبه ۱ کنکور تجربی تغییر اساسی ستاره سادات قطبی بعد آرایشگاه رفتن!!

1

عکس بامزه المیرا شریفی مقدم در روز اول مدرسه

  • کد خبر : 35680
  • 01 مهر 1403 - 23:45
عکس بامزه المیرا شریفی مقدم در روز اول مدرسه

المیرا شریفی مقدم در دوران مدرسهبسیاری از هنرمندان و چهره های مشهور، در مرور خاطرات خود، عکسهایی از دوران مدرسه و کارت تحصیلی خود به اشتراک می گذارند که برای علاقه مندان و طرفداران آنها جالب است. المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده تلویزیون به مناسبت آغاز مدارس و یک مهرماه ۱۴۰۳ تصویری از خود […]


المیرا شریفی مقدم در دوران مدرسهبسیاری از هنرمندان و چهره های مشهور، در مرور خاطرات خود، عکسهایی از دوران مدرسه و کارت تحصیلی خود به اشتراک می گذارند که برای علاقه مندان و طرفداران آنها جالب است. المیرا شریفی مقدم مجری و گوینده تلویزیون به مناسبت آغاز مدارس و یک مهرماه ۱۴۰۳ تصویری از خود در سال سوم ابتدایی را منتشر نمود.المیرا شریفی مقدم که در صفحه خود درباره اتفاقات سیاسی و اجتماعی مطالبی را منتشر می کند، با آغاز سال تحصیلی جدید اینستاگرام خود را به روز کرد و با انتشار عکسی از دوران تحصیلش و روز اول مدرسه در کلاس سوم نوشت:اول پاییز و بوی مهر و ماه مدرسهمن کدومم؟ردیف دوم، نفر دوم از چپ،کلاس سوم ابتدایی، ۱۳۶۸کودکی المیرا شریفی مقدمالمیرا شریفی مقدم متولد ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۶۰ در تبریز است. او همسر داوود عابدی گزارشگر سابق ورزشی شبکه خبر بوده و دو پسر به نامهای امیر ابوالفضل متولد فروردین ۱۳۸۹و امیر ارسلان متولد اسفند ۱۳۸۹ دارد. دو پسر المیرا شریفی مقدم فاصله سنی ۱۰ ماه و ۲۰ روز با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید
بازیگرانی که تا بحال کسی همسرشون رو ندیده
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=35680

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها