داغ‌ترین‌ها

ماجرای آخوند فالو شده توسط جنیفر لوپز چیست؟ طرز تهیه دیپ خیارشور؛ مخصوص سالاد و اسنک حرف حساب منوچهر هادی درباره افعی تهران ادویه کلم پلو خوشمزه شیرازی و رستورانی گروه خونی محبوب و موردعلاقه پشه ها چیزی که زهره فکور صبور را خیلی ناراحت میکرد نیمرو اسفناج؛ یه صبحانه جدید و مقوی کی فکرش رو می کرد نوه پرویز پرستویی انقدر شبیهش باشه؟ امگا ۳ لاغر میکنه یا چاق؟ پست و استوری بازیگران ایرانی برای تبریک روز بازیگر به خودشان چرا پنکیک پف نمی کند و میچسبد؟ تست سریع سلامت ؛ کجای صورتتان چروک شده؟ اوضاع حمید معصومی نژاد بعد پخش فیلم سال گربه مقدار حبوبات آبگوشت خوشمزه برای هر نفر نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی طرز تهیه نمک سبز خوشمزه برای انواع غذا و سس ساعت طلایی خواب شب چه زمانی است؟ چهره های مشهور ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت طرز تهیه سس مایونز خونگی فوری، اونم بدون تخم مرغ مهران رجبی قرار بود چه نسبتی با نقی پایتخت داشته باشه؟

2

طرز تهیه نرگسی اسفناج؛ صبحانه ای مقوی و خوشمزه

  • کد خبر : 31414
  • 19 مرداد 1402 - 0:29
طرز تهیه نرگسی اسفناج؛ صبحانه ای مقوی و خوشمزه

نرگسی اسفناج با طرز تهیه ای خوشمزهبرای تجربه لذت یک صبحانه خوشمزه و مقوی و البته متنوع، نرگسی اسفناج پیشنهاد امروز آموزش آشپزی نمناک است. یک رسپی ساده و در عین حال پرطرفدار که میتواند وعده غذایی سالم کم هزینه شما را تشکیل دهد. نرگسی ها انواع مختلف دارند و شما به عنوان آشپزی، دستتان […]


نرگسی اسفناج با طرز تهیه ای خوشمزهبرای تجربه لذت یک صبحانه خوشمزه و مقوی و البته متنوع، نرگسی اسفناج پیشنهاد امروز آموزش آشپزی نمناک است. یک رسپی ساده و در عین حال پرطرفدار که میتواند وعده غذایی سالم کم هزینه شما را تشکیل دهد. نرگسی ها انواع مختلف دارند و شما به عنوان آشپزی، دستتان در انتخاب مواد اولیه تقریبا باز است.مواد لازم نرگسی اسفناجمواد لازممقداراسفناج تازهنیم کیلوپیاز۲ عددتخم مرغ۴ عددسیر۴ حبهطرز تهیه نرگسی اسفناجابتدا اسفناج‌ها را تمیز کنید و خوب بشویید. سپس آن‌ها را داخل یک قابلمه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. درب قابلمه را ببندید و به مدت یک ربع اجازه دهید اسفناج‌ها با آبی که از خود پس می‌دهند، بپزند.در همین فاصله، تابه‌ای را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن داخلش بریزید تا داغ شود.پیاز‌ها را خلالی کرده و به روغن در حال داغ شدن اضافه کنید؛ آن‌ها را تفت دهید تا نرم و سبک شوند.سیرها را به پیازهای در حال تفت اضافه کنید و مرتب تفت دهید تا سیر و پیاز سرخ شوند.اسفناج‌های پخته شده را به مخلوط پیاز و سیر اضافه کنید و کمی دیگر تفت دهید.مقداری نمک و فلفل را روی اسفناج‌ها بریزید و در آخر تخم مرغ‌ها را روی آنها بشکنید. طبق سلیقه خودتان، میتوانیدنرگسی آماده شده را در ظرف مورد نظر خود بچینید و آماده سرو کنید.نکات تکمیلی در مورد نرگسی اسفناجزمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا ۱۵دقیقه و زمان پخت و انتظار آن در حدود ۲۰دقیقه میباشد . نرگسی اسفناج را می توانید در وعده نهار – شام – پیش غذا – سرو کنید . همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان افطار – میل کرد .توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای ۴ نفر مناسب میباشد .

بیشتر بخوانید
نوشیدنی مورد علاقه کافه بازها
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=31414

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها