داغ‌ترین‌ها

عکس بامزه المیرا شریفی مقدم در روز اول مدرسه پست قبل ازدواجی کیوان ساکت اف برای شیدا خلیق تجمع آب در بدن نشانه چه مشکلی است؟ رویا نونهالی و همسرش جایی مشترک با ظریف و همسرش ادویه غذاهای گوشتی رستوران های لاکچری عشق مشترک محراب قاسم خانی و شقایق دهقان بعد جراحی و کشیدن دندان غذا و خوردنی چی بخورم؟ عکس زیرخاکی مسعود پزشکیان قبل ازدواج رفع شوری خیارشور با ترفند ساندویچی ها مازیار لرستانی با تیپ دامادی ظاهر شد ترفندی جالب برای تیره و سیاه شدن قورمه سبزی این بار قولنج گردن را بدون شکستن درمان کنید خانم زیبایی که برای رضا شفیعی جم دردسر شد افشاگری بهنوش بختیاری درباره یک آرایشگاه معروف علت مهم درد دور ناف و درمانش دعوای قلعه نویی و خداداد بالا گرفت؛ امیر به سیم آخر زد فیلم رها شهاب حسینی، کار جدید آقای سوپر استار دلیل و درمان حمله پانیک در خواب توهین زشت به قیافه دختر رتبه ۱ کنکور تجربی تغییر اساسی ستاره سادات قطبی بعد آرایشگاه رفتن!!

1

از شهاب حسینی جدید رونمایی شد

  • کد خبر : 35400
  • 04 شهریور 1403 - 20:11
از شهاب حسینی جدید رونمایی شد

شباهت باورنکردنی پسر شهاب حسینی به پدرشپریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی بازیگر مشهور سینمای ایران به مناسبت تولد پسرش امیر علی ویدیویی را از او منتشر نموده که بسیار پربازدید شد و شباهت پسر کوچک شهاب حسینی به پدرش مورد توجه قرار گرفت. در ادامه این بخش از نمناک عکس امیرعلی حسینی با استایلی […]


شباهت باورنکردنی پسر شهاب حسینی به پدرشپریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی بازیگر مشهور سینمای ایران به مناسبت تولد پسرش امیر علی ویدیویی را از او منتشر نموده که بسیار پربازدید شد و شباهت پسر کوچک شهاب حسینی به پدرش مورد توجه قرار گرفت. در ادامه این بخش از نمناک عکس امیرعلی حسینی با استایلی شبیه پدرش را مشاهده می کنید.پریچهر قنبری به مناسبت تولد ۱۳ سالگی پسرش امیرعلی، عکس های جدیدی را از او منتشر کرد که شباهت عجیبش به شهاب حسینی بسیاری از کاربران را متحیر نمود، برخی از کاربران معتقدند که امیرعلی، شهاب حسینی جدید است و امیدوارند همانند پدرش در عرصه سینما فعالیت کند و بدرخشد.امیر علی حسینی پسر شهاب حسینیپسر اول شهاب حسینی محمد امین نام دارد که حالا جوانی ۲۱ ساله است و گویا در خارج از کشور زندگی می کند. پریچهر قنبری همسر اول شهاب حسینی است که در سکوت خبری چند سال پیش از آقای بازیگر جدا شده، شهاب حسینی بازیگر ۵۱ ساله سریال شهرزاد، با ساناز ارجمند عکاس مشهور ازدواج کرده و این زوج علی رغم برخی خبرها فرزندی ندارند. شهاب حسینی نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد، اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید
تولد خیلی خاص میترا رفیع + عکس
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=35400

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها