5

اصلاح صورت و وکس موهای زائد اینطوری اشتباهه!

  • کد خبر : 21365
  • 13 تیر 1400 - 18:10
اصلاح صورت و وکس موهای زائد اینطوری اشتباهه!

اشتباهات ساده و رایج اصلاح صورت و وکس موهای صورت زنان رفع موهای زائد و اصلاح صورت برای محو شدن موهای مزاحم و اضافی یکی از بخش های اصلی مربوط به تمیزی و نظافت است که گاهی نتیجه ی مطلوب و دلخواه در این مورد حاصل نمی شود. می دانید چرا؟ به این چند دلیل […]

اشتباهات ساده و رایج اصلاح صورت و وکس موهای صورت زنان

رفع موهای زائد و اصلاح صورت برای محو شدن موهای مزاحم و اضافی یکی از بخش های اصلی مربوط به تمیزی و نظافت است که گاهی نتیجه ی مطلوب و دلخواه در این مورد حاصل نمی شود. می دانید چرا؟

به این چند دلیل شما نمی توانید در اصلاح صورت و رفع موهای زائد بدن به درستی عمل کنید:

۱- استفاده از تیغ و ژیلت مشترک:

نگویید نه که باور نمی کنم! همه ی شما حتما تجربه ی استفاده از تیغ و یا ژیلت استفاده شده را دارید. از همین الان تصمیم به ترک این عادت بگیرید. چرا که استفاده از ریش تراش و یا ژیلت استفاده شده علاوه بر نامطلوبی در تمیزی و اصلاح موهای موجب زشتی پوست شما هم می شود.

اصلاح صورت مردان
اشتباهاتی ساده و نکات اصلاح صورت مردان

۲- شما از کرم اصلاح استفاده نمی کنید:

بسیاری از شما استفاده از ژل و کرم های قبل و بعد از اصلاح را بی اهمیت می دانید. همین نکته موجب اصلاح و تمیزی نامناسب موهای اضافی شما می شود. استفاده از کرم و روغن زیتون به خصوص بعد از اصلاح موهای بدن موجب مرطوب شدن پوست بعد از رفع موهای زائد می شود، پس به این نکته دقت کنید.

۳- اصلاح و رفع موهای زائد بعد از حمام داغ:

بدنتان را با آب داغ و گرم شستشو داده اید. حالا قصد اصلاح و رفع موهای زائد را دارید که البته سخت در اشتباه هستید. اگر دقت کرده باشید بعد از شستشوی بدن با آب گرم پوست به نوعی پف می کند. همین مانع از تمیزی کامل موهای زائد می شود.

اصلاح صورت
خطاهای رایج در وکس موهای زائد و اصلاح صورت

۴- اصلاح و وکس مداوم و پشت سرهم:

بیشتر بخوانید
تیپ پلاستی برای بینی هایی که نوکشان ایراد دارد

دست نگاه دارید، چه خبر است؟ هر هفته وکس موهای بدن و صورت یعنی پیری و افتادگی پوست. بین دفعات وکس و روش های سنگین برای رفع موهای زائد باید ۴ هفته فاصله باشد. زمان و فاصله دفعات وکس موهای زائد بایستی رعایت شود تا منجر به پیری و افتادگی پوست صورت و بدن نشود.

وکس موهای زائد
وکس مداوم و پشت سر هم

۵- خشکی پوست بعد از اصلاح و وکس:

اکثر خانم ها و آقایان بعد از اصلاح صورت و رفع موهای زائد فراموش می کنند تا محل اصلاح شده را با روغن های گیاهی چرب کنند. این نوع مراقبت تاثیر مهمی در حفظ طراوت و زیبایی پوست دارد که با انجام ندادن آن پوست شما در معرض پیری و زشتی قرار می گیرد.

شاید به نظر این نکات ، پیش پا افتاده و ساده به نظر برسند. اما در حقیقت همین بخش های کوچک تاثیراتی بزرگ در حفظ زیبایی و جوانی پوست دارند. پس بهتر است برای داشتن پوستی جوان و زیبا این نکات را رعایت کنید.

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=21365

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها