داغ‌ترین‌ها

راز تلخ زندگی نیوشا ضیغمی فاش شد سنگ تمام پیمان معادی برای مریلا زارعی چرا کوبیده مرغ به سیخ نمیچسبه و به دست میچسبه؟ تیره ترین لک صورت را با آب پیاز درمان کنید + ماسک عذرخواهی آقای بازیگر بخاطر توهین زشت به زنان اصل ماجرای پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان + عکس جنجالی جوجه کباب رستورانی با چه موادی مزه دار میشه؟ داروهایی که افسردتون میکنن!! رازی که آناهیتا همتی درباره همسرش فاش کرد پیام احساسی نرگس محمدی برای تولد فریبا نادری علت بوی زهم تخم مرغ در املت و نیمرو + راه حل خطر عمل تغییر رنگ چشم؛ حقیقتی که نمیدونی عکس دیده نشده پارسا پیروزفر و بهاره مصدقیان آموزش پیتزا فوری بدون نیاز به خمیر و فر جواب رٌک نعیمه نظام دوست درباره دلیل ازدواج نکردنش راز سفت و خشک نشدن کوبیده مرغ رستورانی دلتنگی منوچهر هادی برای صاحب این عکس عاشقانه طرز تهیه دیزی سنگی لعاب دار خوشمزه روی گاز عکس ساختگی رضا داوودنژاد و عسل بدیعی ماسکی برای پاکسازی تمام پوستهای مرده

0

این ساعت روز آجیل بخوری سالم تری

  • کد خبر : 33789
  • 06 فروردین 1403 - 10:32
این ساعت روز آجیل بخوری سالم تری

بهترین وقت و زمان روز برای خوردن آجیلآجیل و دانه ها بهترین میان وعده هستند و متخصصان در سراسر جهان تایید کرده‌ اند که فواید آجیل برای بدن بسیار زیاد است. محتوای چربی، شکر و کالری موجود در آجیل اجزای سالمی در این مواد غذایی محسوب می‌ شوند.حال برای این که بیشترین فواید آجیل را […]


بهترین وقت و زمان روز برای خوردن آجیلآجیل و دانه ها بهترین میان وعده هستند و متخصصان در سراسر جهان تایید کرده‌ اند که فواید آجیل برای بدن بسیار زیاد است. محتوای چربی، شکر و کالری موجود در آجیل اجزای سالمی در این مواد غذایی محسوب می‌ شوند.حال برای این که بیشترین فواید آجیل را به بدن برسانید، پیشنهاد می‌ کنیم که آن ها را در یک زمان مشخص از روز مصرف کنید. آجیل ها به دلیل مواد معدنی و ویتامین بالایی که دارند، بهتر است هنگام صبح مصرف شوند.اگر هم می‌ خواهید که به گوارش کمک کنند، باید آن ها را هنگام شب مصرف کنید. آجیل بدن را تقویت می کند و باعث می شود که شما در طول روز فعالیت هایتان را بهتر انجام دهید.در کنار زمان‌بندی، کمیت مصرف آجیل هم اهمیت بسیار زیادی دارد اما به طور کل قصد داریم که در ادامه این بخش از نمناک؛ زمان های مختلف برای مصرف آجیل را به شما بگوییم.کدوم آجیل رو چه زمان روز بخوریم؟حالا که دانستید، بهترین زمان روز برای دریافت بیشترین خاصیت آجیل، صبح است، بد نیست بدانید که کدام آجیل را در کدام وقت از روز بخوریم برایمان مفیدتر خواهد بود.هنگام صبح:بادامبسیاری از افراد ترجیح می‌ دهند که بادام را هنگام صبح مصرف کنند، بادام سرشار از ویتامین e، ریبوفلاوین و منگنز است که باعث افزایش قدرت ایمنی و کمک به بدن برای مبارزه با عفونت به طور مؤثر می شود؛ همین امر باعث می شود که بدن در وضعیت خوبی قرار بگیرد. به خاطر همین توصیه می‌ شود که بادام را هنگام صبح مصرف کنید. حتی می‌ توانید آن را شب تا صبح خیس کنید و صبح آن را بدون پوست استفاده کنید، زیرا پوست بادام میزان جذب مواد مغذی را در بدن کمک می کند؛ بنابراین ترجیح ما این است که قبل از خوردن بادام، پوستش را جدا کنید. متخصصان پیشنهاد می کنند که هر روز ۱ عدد بادام بدون پوست از قبل خیس شده استفاده کنید.هنگام عصر:بادام هندی و پستهبادام هندی سرشار از چربی سالم است که باعث ایجاد انرژی می شود و باکتری های موجود در دهان را از بین می‌ برد و از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند؛ همچنین حاوی منگنز است که به تنظیم فشار خون و جلوگیری از خستگی عضلانی کمک خواهد کرد.پسته هم به سلامت قلب کمک می کند. هم پسته و هم بادام هندی را هنگام عصر مصرف کنید تا چربی موجود در آن ها به شما یک انرژی سریع بدهد و استقامت بدنی تان را بالا ببرد. می‌ توانید بعد از یک روز سخت کاری هم؛ آن را استفاده کنید. متخصصان پیشنهاد می کنند که هر روز ۳ عدد بادام هندی و سه عدد پسته بخورید.شب هنگام:گردو، خرما و آلو خشکگردو سرشار از اسید چرب امگا ۳ است و فیبر رژیمی دارد. این سه ماده ای که معرفی کردیم، به گوارش و هضم غذا کمک می کنند. بسیاری از افراد نمی دانند که چه زمانی باید گردو بخورند. ما به شما می‌ گوییم که شب بهترین زمان برای مصرف گردو است. این سه ماده در صورتی که کنار هم مصرف شوند و هنگام شب خورده شوند، یبوست را از بین می‌ برند. شب بهترین زمان برای مصرف میوه خشک است.یک عدد خرما همراه با دو عدد آلو خشک و ۳ یا ۴ عدد گردو را هر شب استفاده کنید تا نتایج آن را ببینید و متوجه شوید.حقایق مهم درباره آجیل و خشکبارآجیل حاوی چربی است اما چربی آن سالم است و بدن به این نوع چربی نیاز دارد. کالری موجود در آجیل نیز انرژی سریعی را ایجاد می‌ کند و به شکل چربی در بدن ذخیره نمی شود. قند طبیعی در آن ها نیز هیچ ضرری به بدن وارد نمی‌ کند، مگر این که شکر اضافی داشته باشد.آجیل ها سرشار از مواد معدنی مثل آهن، کلسیم، منیزیم و پتاسیم هستند که حاوی مقدار زیادی ویتامین و فیبر و چربی به شکل امگا ۳ و اسید چرب و چربی غیر اشباع می باشند. این چربی ها انرژی را به سرعت در شما ایجاد می کنند. مواد معدنی و ویتامین هم عملکرد متفاوتی در بدن انجام می دهد.مزایای مصرف آجیل بسیار زیاد است اما به این معنا نیست که باید بیش از حد نیاز آجیل مصرف کنید. مصرف بیش از حد هم برای بدن ضرر دارد. هیچ شکی نیست که آجیل بسیار سالم است اما هیچ‌گاه در مصرف هیچ ماده ای نباید زیاده روی کنید.آجیل ها چربی بالایی دارند و مصرف زیاد از حد آن ها باعث می‌ شود که این چربی ها شروع به ذخیره شدن در بدن کنند و تعدادشان خیلی بالا برود و این چربی اضافه دیر هضم خواهد شد؛ همچنین ممکن است فشار خون را در صورت مصرف زیاد بالا ببرد. فیبر بالای آن هم در صورت مصرف زیاد عامل نفخ یا اسهال خواهد بود.

بیشتر بخوانید
علت انواع دردهای بدن من و شما چیست ؟
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=33789

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها