3

تبریک زیبای جواد رضویان برای تولد دخترش

  • کد خبر : 20927
  • 10 تیر 1400 - 6:29
تبریک زیبای جواد رضویان برای تولد دخترش

پیام تبریک سیدجواد رضویان به مناسبت تولد دخترش جواد رضویان با دل نوشته ای زیبا در اینستاگرامش تولد دختر خود را تبریک گفت. سیدجواد رضویان بازیگر مشهور طنز سینما و تلویزیون کشورمان، از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. سید جواد رضویان در […]

پیام تبریک سیدجواد رضویان به مناسبت تولد دخترش

جواد رضویان با دل نوشته ای زیبا در اینستاگرامش تولد دختر خود را تبریک گفت. سیدجواد رضویان بازیگر مشهور طنز سینما و تلویزیون کشورمان، از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. سید جواد رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است. سید جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده‌است.

او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ مجدداً به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت را تکرار کرد. بازی او در سریال در حاشیه ۱ و درحاشیه ۲ به کارگردانی مهران مدیری باعث محبوبیت بیش از پیش جواد رضویان شد.

جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم از جمله ۰۲۱ داشت. البته نتوانست در این زمینه موفقیت‌هایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده‌ است . آخرین آلبوم او با نام لحاف دوزی است.

جواد رضویان، شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ پس از آنکه به عنوان یکی از سه بازیگر برگزیده برنامه سه ستاره معرفی شد، با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون کار نخواهد کرد و برای همیشه خداحافظی کرد. وی پس از این ماجرا در مجموعه همسایه‌ها و ۰۲۱ به ایفای نقش پرداخت و دوباره به تلویزیون بازگشت.

بیشتر بخوانید
دختر داریوش مهرجویی با این نوشته اشک همه را درآورد

سیدجواد رضویان بازیگر مشهور طنز سینما و تلویزیون کشورمان که در سالهای اخیر فعالیت کمتری داشته، تنها یک فرزند دختر به نام یامین دارد. این هنرمند کشورمان ۹ تیر ماه، مصادف با سالروز تولد دخترش، متنی را به همراه عکسهای او به اشتراک گذاشت.

سیدجواد رضویان با دل نوشته ای زیبا در اینستاگرامش تولد دختر خود را این گونه تبریک گفت:

به نام پروردگار یکتا ؛

سلام و عرض ادب و ارادت

امروز برایم تکرار آن روز فراموش ناشدنی است…

روزی که پلک جهان می پرید

دلم گواهی می داد اتفاقی می افتد…

و لحظاتی بعد فرشته ای از آسمان فرود آمد در آغوش من

دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای لبخند من است…

امروز روزی است که تو به دنیا آمدی…

یامین عزیزم تولدت مبارک

بلا از تک تک شما خوبان دور ، دلتون به امید پر نور، یاحق

یامین رضویان
جواد رضویان و دخترش

رویش مدیا

لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=20927

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها