داغ‌ترین‌ها

کی فکرش رو می کرد نوه پرویز پرستویی انقدر شبیهش باشه؟ امگا ۳ لاغر میکنه یا چاق؟ پست و استوری بازیگران ایرانی برای تبریک روز بازیگر به خودشان چرا پنکیک پف نمی کند و میچسبد؟ تست سریع سلامت ؛ کجای صورتتان چروک شده؟ اوضاع حمید معصومی نژاد بعد پخش فیلم سال گربه مقدار حبوبات آبگوشت خوشمزه برای هر نفر نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی طرز تهیه نمک سبز خوشمزه برای انواع غذا و سس ساعت طلایی خواب شب چه زمانی است؟ چهره های مشهور ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت طرز تهیه سس مایونز خونگی فوری، اونم بدون تخم مرغ مهران رجبی قرار بود چه نسبتی با نقی پایتخت داشته باشه؟ یه دسر یخچالی جدید با بیسکویت پتی بور برای افزایش گلبول قرمز خون چی بخوریم؟ زندگی شخصی محسن قرائتی و عکسهای جوانی اش اندازه دقیق حبوبات آش رشته نذری و مجلسی فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه ۹۰ لازانیا کته ای بدون فر؛ رسپی که عاشقش میشی ضرر نوشابه مشکی بیشتره یا نوشابه زرد؟

4

عکسی از رامین رضائیان که اشک خیلی ها رو درآورد

  • کد خبر : 28982
  • 10 آذر 1401 - 23:01
عکسی از رامین رضائیان که اشک خیلی ها رو درآورد

رامین رضائیان اشک آمریکایی ها را در آوردرامین رضاییان مدافع راست سرشناس تیم ملی کشورمان که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از به یادماندنی‌ترین لحظه‌های زندگی فوتبالی‌اش را در دقیقه ۹۸ بازی با ولز پشت سر گذاشت و بعد از به ثمر رساندن گل در مقابل تیم حریف اشک شوق ریخت، خوشحالی متفاوت رامین […]


رامین رضائیان اشک آمریکایی ها را در آوردرامین رضاییان مدافع راست سرشناس تیم ملی کشورمان که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از به یادماندنی‌ترین لحظه‌های زندگی فوتبالی‌اش را در دقیقه ۹۸ بازی با ولز پشت سر گذاشت و بعد از به ثمر رساندن گل در مقابل تیم حریف اشک شوق ریخت، خوشحالی متفاوت رامین رضاییان سوژه رسانه ها شد و تصویرش در فضای مجازی و حتی صفحات خارجی مورد توجه قرار گرفت.بازیکن سابق تیم پرسپولیس بعد از شکست ایران در مقابل آمریکا نیز دقایق پر التهابی را تجربه کرد و به پهنای صورت اشک ریخت تا جایی که از سرمربی تا بازیکنان تیم حریف به او دلداری دادند. در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک تصاویری از رامین رضائیان را مشاهده خواهید نمود.پست جدید رامین رضاییانرامین رضاییان ملی پوش کشورمان که بعد از شکست تیم ملی در مقابل آمریکا با اشک های غیر قابل کنترلش، اشک بازیکنان تیم حریف را نیز درآورد، با قرار دادن عکس خوشحالی متفاوت خود بعد از زدن گل به تیم ملی ولز صفحه شخصی خود را به روز کرد و نوشت:خدایا یعنی واقعا خوشحالی به ما نمیاد!تیم فوتبال ایران که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه بود، با شکست در مقابل تیم انگلیس و پیروزی بر ولز، برای صعود در مقابل آمریکای دو، تنها به یک تساوی نیاز داشت اما نتوانست از دروازه خود حفاظت و تک گل آمریکا را جبران کند و بدین ترتیب از دور رقابت های جام جهانی حذف و آمریکا به عنوان تیم دوم در کنار انگلیس از گروه B صعود کرد.مختصر بیوگرافی رامین رضاییان، بازیکن تیم ملی فوتبال ایرانرامین رضاییان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ است. او در یک خانواده ۴ نفره به دنیا آمده و یک خواهر بزرگتر از خود دارد و پدرش عین الله رضاییان پزشک می باشد.رامین رضاییان/ عکس از نعیم احمدیرضاییان که تا کنون سابقه حضور در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن، پرسپولیس، ریزه اسپور، اوستنده، الشحانیه، الدحیل و السیلیه را دارد، در پست دفاع راست برای باشگاه فوتبال سپاهان بازی می‌کند.او در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۳ (۳۰ دسامبر ۲۰۱۴) توسط کارلوس کی‌روش به ترکیب ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ فراخوانده شد و اولین بازی خود را در یک بازی دوستانه در برابر عراق در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۵ انجام داد. او اولین گل ملی خود را در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۵ در برابر گوآم به ثمر رساند و تا کنون سه گل ملی در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید
تولد چهره های مشهور ایرانی در 5 آبان
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=28982

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها