داغ‌ترین‌ها

کی فکرش رو می کرد نوه پرویز پرستویی انقدر شبیهش باشه؟ امگا ۳ لاغر میکنه یا چاق؟ پست و استوری بازیگران ایرانی برای تبریک روز بازیگر به خودشان چرا پنکیک پف نمی کند و میچسبد؟ تست سریع سلامت ؛ کجای صورتتان چروک شده؟ اوضاع حمید معصومی نژاد بعد پخش فیلم سال گربه مقدار حبوبات آبگوشت خوشمزه برای هر نفر نکته جالب عکس جدید جواد عزتی و الناز حبیبی طرز تهیه نمک سبز خوشمزه برای انواع غذا و سس ساعت طلایی خواب شب چه زمانی است؟ چهره های مشهور ایرانی متولد ۱۳ اردیبهشت طرز تهیه سس مایونز خونگی فوری، اونم بدون تخم مرغ مهران رجبی قرار بود چه نسبتی با نقی پایتخت داشته باشه؟ یه دسر یخچالی جدید با بیسکویت پتی بور برای افزایش گلبول قرمز خون چی بخوریم؟ زندگی شخصی محسن قرائتی و عکسهای جوانی اش اندازه دقیق حبوبات آش رشته نذری و مجلسی فردوسی پور و میثاقی در پشت صحنه برنامه ۹۰ لازانیا کته ای بدون فر؛ رسپی که عاشقش میشی ضرر نوشابه مشکی بیشتره یا نوشابه زرد؟

4

املت منه من خوشمزه با فرمول اصلی ترکیه ای ها

  • کد خبر : 31632
  • 13 شهریور 1402 - 2:11
املت منه من خوشمزه با فرمول اصلی ترکیه ای ها

طرز تهیه املت منمن ترکیه ای ؛ صبحانه ای خوشمزه به سبک ترک هاطرز تهیه املت منمن یا املت منه من ترکیه ای، یکی از املت های خوشمزه و خوشرنگی است که با مواد متنوعی تهیه می شود. املت منه من که اصالت آن متعلق به کشور ترکیه می باشد شباهت زیادی به املت گوجه […]


طرز تهیه املت منمن ترکیه ای ؛ صبحانه ای خوشمزه به سبک ترک هاطرز تهیه املت منمن یا املت منه من ترکیه ای، یکی از املت های خوشمزه و خوشرنگی است که با مواد متنوعی تهیه می شود. املت منه من که اصالت آن متعلق به کشور ترکیه می باشد شباهت زیادی به املت گوجه فرنگی یا همان املت قهوه خانه ای معروف ما ایرانی ها دارد که برای صبحانه یا وعده های دیگر سرو می شود. برای تجربه یک صبحانه جدید و مقوی و البته خوشمزه، با این بخش از آموزش آشپزی نمناک همراه شوید تا دستور املت ترکیه ای خوشمزه و فوری را بیاموزید. این غذای ساده با کمترین مواد آماده می شود و در لیست غذاهای ساده و سریع قرار میگیرد.مواد لازم املت منمن برای ۴ نفرتخم مرغ : ۵ عددگوجه فرنگی : ۶ عددپیاز : ۱ عدد بزرگفلفل سبز :۴ عددپونه خشک : ۱ قاشق غذاخورینمک و فلفل سیاه و قرمز ،پاپریکا و زردچوبه :به مقدار کافیدستور پخت املت ترکیه ای منه من ابتدا مواد املت را آماده میکنیم؛ برای اینکار ابتدا پیاز را پوست بکنید و به صورت نگینی یا خلالی خرد کنید.فلفل سبز را هم به صورت نگینی خرد کنید.پوست گوجه فرنگی ها را بگیرید سپس با رنده ریز رنده کنید.پس از آماده سازی مواد اولیه ،تابه موردنظر را روی حرارت ملایم قرار دهید و مقداری روغن داخل آن بریزید تا داغ شود. سپس پیاز خرد شده را به روغن اضافه کنید و کمی تفت دهید تا سبک و شفاف شود.حالا فلفل سبز خرد شده را به پیازها اضافه کنید و به مدت ۱۰ دقیقه تفت دهید.بعد از اینکه فلفل سبز به خوبی نرم و سرخ شد، مقداری نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، پاپریکا و زردچوبه روی آنها بپاشید و چند دقیقه دیگر مواد را تفت دهید تا عطر ادویه ها بپیچد.در این مرحله گوجه فرنگی ها را به مواد داخل ماهی تابه اضافه کنید و خوب تفت دهید تا آب اضافی گوجه ها کشیده شود و به اصطلاح، به روغن بیفتد.تخم مرغ ها را داخل یک کاسه بشکنید و با چنگال هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شوند.به گوجه های روغن افتاده یک قاشق کوچک رب گوجه فرنگی اضافه کنید و تفت دهید تا املت خوشرنگ تر و خوشمزه تر شود. حالا نوبت به اضافه کردن تخم مرغ هاست . مواد را کاملا با هم ترکیب کنید تا یکدست شوند و تخم مرغ ها بپزند. در حین پخت تخم مرغ ها نمک و ادویه های املت را تست کنید و بعد از اینکه املت آماده شد سبزی خشک را به آن اضافه کنید.غذای ترکیه ای شما آماده است؛ املت آماده شده را به همراه نان و سبزیجات تازه میل کنید.

بیشتر بخوانید
نکات جادویی خورش قورمه سبزی که از آن بی خبرید
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=31632

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها