1

دلالت‌های امنیتی قتل شادروان داریوش مهرجویی را جدی بگیرید

  • کد خبر : 34077
  • 05 اسفند 1402 - 21:03
دلالت‌های امنیتی قتل شادروان داریوش مهرجویی را جدی بگیرید
به نظر می‌رسد مساله قتل استاد مهرجویی نباید به یک دزدی مسخره وسایلی که اصلا قابل خرید و فروش نیست (مثل #سنتور فیلم #سنتوری و...) ربط داده و مختومه شود.آن هم وسط زمانی که باید حواس همه از جنایت های #اسرائیل پرت شود

۱- شخصیت نمادین پدر هامون و علی_سنتوری فراتر از خود فیلم‌های اوست. مهرجویی تنها کارگردان سینمای ایران است که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی مورد تحسین قرار گرفته است.


۲- مهرجویی از آدم‌‌های سینمای منتسب به ارزش‌های نظام نیست اما در طی چهار دهه از همان آدم‌هاست که با همه انتقاداتی که داشته و حتی به رغم توقیف مقطعی کارهایش پای ایران ایستاد و پای همین ایستادن هم درگذشت.


۳- در ماجرای بسیار پیچیده مهسا_امینی که حتی برخی چهره‌ها که همه ثروت و شهرت و موقعیت‌شان از سینمای انقلاب و دفاع مقدس بود تا توانستند جفتک زدند و یا شدند پابوس بچه‌ننه فرح، به رغم همه فشارهای روحی و روانی دیکتاتورها برای گرفتن اظهارنظر اجباری در خارج کشور از او ناکام ماندند.


۴- وسط بحبوحه همدردی ایرانیان با فلسطین و به فاصله کمی از جریان رسانه‌ای مهاجرین افغانستانی پرونده ۸ ماه پیش تهدید مهرجویی و همسرش توسط یک رسانه مجددا مطرح می‌شود‌.


۵- رسانه دیگری بر اساس همان سوژه که اتفاقا به جهت معروفیت مهرجویی و پرونده باز تهدیدات مهاجرین بسیار داغ و جذاب است مصاحبه‌ای با همسر مهرجویی ترتیب می‌دهد و اتفاقا همان صبح قتل منتشر هم می‌گردد.


۶- بالاخره نیمه‌‌های شب بمب خبری می‌ترکد .هم سینماگر باهوش سینمای بعد از انقلاب کشته شده و هم ترند خبری کشور عوض شده و هم یک سری سلبریتی که چند ماه است منفعلانه در پستوی ناکامی زن_زندگی_آزادی بودند از غار بیرون آمده و دارند به کشور فحش می‌دهند.


بیشتر بخوانید
بجز امیر نوری، خانه کدام بازیگر را دزد زد؟
لینک کوتاه : https://rouyeshemrouz.ir/?p=34077

برچسب ها

خبرهای مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها